Fokus på eftermarknaden ökar lönsamheten

Att satsa på eftermarknaden har blivit allt mer viktigt i fordonsbranschen. Anledningen är såklart att man märker att det är en god investering och ger en förbättrad lönsamhet. Att skaffa nya kunder är dyrare än att motivera en befintlig kund till en ny affär. Detta fenomen är vanligt förekommande i detaljhandeln genom medlemskap och specialerbjudanden. Helt enkelt… att belöna sina kunder fungerar!

En unik leveransgåva som ger effekt

I fordonsbranschen blir eftermarknaden en allt viktigare del av själva upplevelsen av att köpa en bil. Att bjuda in kunder till evenemang och verkstadsbesök är idag en självklarhet för de flesta fordonshandlare. Men eftermarknaden börjar redan vid köpet. Kunderna är nöjda om de får det lilla extra. En leveransgåva som är både användbar och snygg. Formac erbjuder många möjligheter för er att skapa den där känslan som får era kunder att behålla fordonsköpet som ett trevligt minne… som gör att de kommer tillbaka.





Formac har leveransgåvorna som matchar allas behov och budgetar. Våra produkter paketeras helt enligt era önskemål och skapar genom specialanpassade, kundunika förpackningar ett helhetskoncept som ger era kunder en extra upplevelse och ökar era chanser till gemensamma framtida affärer.

Kontakta oss för mer information hur du skapar din egendesignade leveransgåva +



Logga in på ditt konto


Inget konto? Skapa ett här

Favoriter

    Det finns inga favoriter i din lista.

    Varukorg

    Varukorgen är tom